Blog

Check the new works on our blog!

Spórolni próbált, de inkább bukott rajta

Renault Szalon, Anglia

Egy autószalon megítélését nagyban befolyásolja, hogy milyen látvány fogadja először a betérő ügyfelet. ( És ez nem csak az autószalonokra igaz.) Ebben oroszlánrésze van a szalon nagy üvegfelületének, melyet illik legalább negyedévente letisztíttatni. Volt már olyan márkakereskedő, aki ezen szeretett volna spórolni, és egy évig húzta az ablakmosást. Addigra azonban olyan nagymértékű piszok rakódott le, sült rá az ablakfelületre, melyet sokkal tovább tartott letakarítani, a költsége is magasabb volt a megszokottnál. Így összességében alig úszta meg olcsóbban, mintha negyedévente mindig lemosatta volna. Ráadásul most már, hogy gyakrabban mosat, egész évben ragyog a szalon üvegfelülete és sokkal jobb az összkép, kellemesebb az első benyomás. Ki tudja, mennyivel több ügyfelet nyer a ragyogó ablak miatti vonzó első benyomással?!